صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
با ما همراه باشید با خبرهایی از دنیا تکنولوژی

وقتی یک لپ تاپ جدید می خرید به چه مشخصاتی دقت می کنید؟ سرعت پردازشگر؟ هارد؟ رم؟ شکل ظاهری؟ هیچ وقت تاچ پد لپ تاپ برایتان مهم بوده است؟ شاید شما بیشتر از موس استفاده کنید اما همیشه و در همه ی شرایط نمی توان یک موس به همراه داشت و در هر صورت ناگزیر به استفاده از تاچ پد هستید.



ادامه مطلب...
Farid dadashi چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:,

یادتان هست چند روز پیش مدیرعامل شرکت ایسوس به گونه ای هیجان زده در یک مصاحبه خبری تبلتی را به همه نشان داد؟ حالا می توانید با دلیل هیجان این شرکت آشنا شوید. اینجا یک تبلت ۱۰.۱ اینچی دارید که ضخامت اش تنها ۸.۳ میلیمتر است. خروجی mini-HDMI دارد و از کارت حافظه میکرو اس دی نیز استفاده می کند و تا آخر سال به آخرین نسخه اندروید یعنی بستنی حصیری هم آپدیت خواهد شد.



ادامه مطلب...
Farid dadashi شنبه 7 آبان 1390برچسب:,

مگ ویتمن مدیرعامل اچ پی سرانجام تایید کرده که این شرکت مشغول ساخت تبلتی بر پایه ویندوز 8 مایکروسافت است و گفته این تبلت سال آینده وارد بازار خواهد شد. به گفته مدیرعامل جدید اچ پی، یکی از مشاهدات من این است که این شرکت تلاش می کند کارهای زیادی انجام بدهد و من معتقدم که ما باید تعدادی کوچک از کارها را واقعا خوب انجام بدهیم.
صحبت های خانم ویتمن در پاسخ به شایعاتی مبنی بر ساخت تبلت های ویندوز 8 توسط اچ پی و شرکت دل مطرح شده است. و همین شایعات می گویند که این تبلت ها در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۲ وارد بازار خواهند شد.
اگر از طرفداران مایکروسافت و ویندوز 8 هستید. کم کم زمان بندی برای ورود تبلت ها با این سیستم عامل در حال مشخص شدن است. می توانید از حالا خودتان را آماده کنید چرا که به نظر می رسد کمتر از یک سال دیگر شاهد ورود ویندوز 8 و تبلت هایش به بازار خواهیم بود.
اگر تبلت بخواهید تا آن زمان صبر می کنید یا اندروید و آی او اس را ترجیح می دهید؟

Farid dadashi سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:,





www.iranvij-group.com | گروه اینترنتی ايران ويج ‌



برای دیدن ادمه عکس به ادامه مطلب برید...








ادامه مطلب...
Farid dadashi شنبه 30 مهر 1390برچسب:,

اگر یک کاربر سیستم عامل مک باشید و دنبال یک لپ تاپ باریک با طراحی فوق العاده زیبا و سبک بگردید تکلیف تان مشخص است: پول هایتان را جمع می کنید و یک مک بوک ایر می خرید! اما اگر کاربر ویندوز باشید در دنیای لپ تاپ های باریک و سبک انتخاب های نسبتا زیادی وجود دارد اما واقعیت این است که بیشتر آنها دلچسب و راضی کننده به حساب نمی آیند. نارنجی خوان ها پیش از این با شش جایگزین مناسب ویندوزی برای مکبوک ایرآشنا شده اند.



ادامه مطلب...
Farid dadashi جمعه 29 مهر 1390برچسب:,

تصویری که می بینید مدیر شرکت ایسوس در کنفرانس خبری AsiaD است که تبلت جدید این شرکت را به همه نشان می دهد. محصول جدید ایسوس از سری تبلتهای ترنسفورمر است....

 



ادامه مطلب...
Farid dadashi پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:,

هنگامی که یک تبلت جدید معرفی شده و در یکی از نمایشگاه‌های بین‌المللی مانند CES رونمایی می‌شود، همه اهالی فعال در حوزه فناوری اطلاعات و علاقه‌مندان به ابزارك‌هاي قرن بیست و یکم، در انتظار شنیدن نام‌هایی مانند اپل، مایکروسافت، ايسوس، موتورولا، بلک‌بری و بسیاری دیگر از بزرگان این عرصه بوده و در تیتر اخبار به دنبال همین اسامی می‌گردند. اما به گفته توماس ال. فریدمن در کتاب «جهان مسطح است»1، دیگر حد و مرزی برای جهان وجود ندارد و هر کس در هر جای دنیا می‌تواند به‌غایت تأثیرگذار باشد. نکته‌ای که با پیوستن یک شرکت هندی با نام Notion Ink به جمع سازندگان تبلت و عرضه نخستين محصول ساخت كشور هفتادو دو ملت با نام جالب Adam در ابعاد جهانی، به خوبی به اثبات رسیده است.تبلت Adam که بیشتر با نام کامل Notion Ink Adam از آن یاد می‌شود، نخستين‌بار در دسامبر سال 2009 معرفی و تصویری جذاب از آن در سطح شبکه جهانی وب منتشر شد (شكل 1). تصویری که کمترین شباهتی به نخستين نمونه آزمایشگاهی از آن که در CES سال 2010 معرفي شد، نداشت و از نظر ظاهری بسیار شبیه سایر محصولات عرضه شده در همان نمایشگاه بود (شكل 2). اما سرانجام این تبلت نه چندان زیبا، با ویژگی‌های فنی منحصربه‌فرد، در ژانویه سال 2011 راه خود را به بازارهای جهانی باز کرد تا از این پس، هند معنایی بیشتر از فیلم‌های بالیوود داشته باشد. در ادامه به بررسی مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این محصول خواهیم پرداخت.

شكل 1 - طرحي از نمونه اوليه Adam كه هيچ‌گاه..



ادامه مطلب...
Farid dadashi شنبه 9 مهر 1390برچسب:,
لپ‌تاپ جدید PlantBook مکانیسمی دارد که
از مکانیسم جذب آب توسط درخت بامبو الهام گرفته است.

این لپ‌تاپ که طراحی سازگار با محیط زیست دارد، با آب کار می‌کند و

با حذف گازهای مضر
برای محیط زیست و انسان‌ها، گاز اکسیژن را ساطع و منتشر می‌کند.
این درست همان کاری است که هر گیاهی انجام می‌دهد.
Description: http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/5/3/19982_380.jpg


انرژی برق مورد نیاز
این لپ‌تاپ در هنگام قرار گرفتن در آب و از طریق الکترولیز بدست می‌آید.

نکته ی جالب توجه درباره ی این نوت بوک مجهز بودن آن به
نمایش گری با دو روکش است که به راحتی می‌تواند در یک بطری یا ظرف آب خارجی هم قرار بگیرد.


ادامه مطلب...
Farid dadashi شنبه 2 مهر 1390برچسب:,

در میان تبلت‌های موجود در بازار، بلکبری با تبلت پلی‌بوک (PlayBook) در همان ابتدای عرضه، فروش نسبتا موفقی داشت اما بعد از گذشته چند ماه و آمدن تبلت‌های جدید، دستگاه‌های فروخته شده با تعداد پیش‌بینی شده برابری نکرد. همین امر باعث شده است که بلکبری راهکارهای جدیدی  برای فروش بهتر تبلت‌های خود در نظر بگیرید تا بتواند علاوه بر فروش دستگاه‌های موجود، سودی را نیز داشته باشد و دچار سرنوشت شرکت رقیب یعنی HP نشود.

مرژانو - کاهش قیمت تبلت‌های PlayBook بلکبری



ادامه مطلب...
Farid dadashi جمعه 1 مهر 1390برچسب:,

مرژانو - گلکسی تب 8.9 وارد می شود

بازار تبلت های اندرویدی اکنون بیش از هر زمان دیگری داغ شده است. هر ماه چند مدلی به بازار می آیند و رقابت شدیدی در جریان است. از این بین، تبلت های سامسونگ به عنوان یک رقیب جدی برای آیپد تلقی شده و از نمونه های موفق تبلت های اندروید محسوب می شوند. ترکیب سخت افزار مناسب و نرم افزار به روز، فرمولی است که سامسونگ برای موفق شدن در پیش گرفته است. این شرکت تبلت گلکسی 8.9 را به منظور بررسی در اختیار نارنجی قرار داده. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا ببینیم این تبلت تا چه اندازه خوب و موفق عمل کرده است...



ادامه مطلب...
Farid dadashi جمعه 1 مهر 1390برچسب:,

در ماه‌های گذشته، معرفی گوشی قدرتمند Galaxy S2 و تبلت گلکسی تب 8.9 اینچی سامسونگ، بسیاری از دوستداران محصولات این شرکت را به آینده امیدوار نگاه داشت. گوشی گلکسی اس 2 در همان ماه‌های اول، فروش میلیونی را تجربه کرد تا نشان دهد سامسونگ نیز همانند سایر برندها، نیاز مشتری را به خوبی تشخیص می‌دهد و می‌تواند سهم عمده‌ای از بازار را در آینده‌ای نزدیک، از آن خود کند.

مرژانو - تبلت و گوشی سامسونگ با فناوری LTE

تبلت‌های 8.9 اینچی این شرکت نیز با وجود اختلافات با اپل و مشکلات فروش در کشورهای اروپایی، طراحی نسبتا زیبایی دارد و با عرضه کامل آن در کشورهای اروپایی و آسیایی، کاربران خاص خود را جذب خواهد کرد. ....



ادامه مطلب...

همان طور که انتظار می رفت، مایکروسافت ۵۰۰۰ دستگاه از کامپیوترهای لوحی سامسونگ سری ۷ را به صورت ویژه عرضه کرده است تا سیستم عامل جدید خود را به صورت پیش نمایشی، معرفی کند.این تبلت ۱۱٫۶ اینچی برای استفاده از سنسورها در محیط سیستم عامل جدید خود، آپگرید شده است. UEFI (جایگزین BIOS در مادربوردهای قدیمی تر است) جدید آن بوت کردن سیستم عامل از حافظه ی دیسک حالت جامد (SSD) داخلی با ظرفیت ۶۴ گیگابایت را در کمتر از ۳ ثانیه را ممکن میسازد!

مرژانو - تبلت سامسونگ با سیستم عامل ویندوز ۸ در کمتر از ۳ ثانیه بوت می شود!



ادامه مطلب...

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد